donderdag 23 juli 2009

Donderdag 23 Juli van Lyman naar Moab

Vandaag zijn we vroeg vertrokken (nou ja vroeg.. 9 uur). We zijn langs Salt lake City gereden en hebben weinig last gehad van verkeer in deze stad. Halverwege de dag nog even een Wall Mart geplunderd voor de laatste boodschappen. Mijn dag kon gelijk niet meer stuk want mijn lievelings muiltjes die ik de vorige vakantie in Amerika heb gekocht en nu echt aan het slijten waren heb ik weer gevonden hier!! Olaf heeft na honderd keer zal ik wel, of zal ik niet, nu eindelijk toch zijn cowboyhoed gekocht. Hij is zoals je op de foto ziet ook niet meer van zijn hoofd te krijgen en is er zelfs mee in slaap gevallen.

In Moab aangekomen voelde we de warmte ons tegemoet komen toen we de deur open deden van de camper.
Ohja zo voelde dat ook weer aan, 42 graden! Airco aan, en hup het zwembad in, vanavond maken we wel de plannen voor morgen, dan gaan we Arches National Park bekijken.De camping is mooi, de eerste camper op de foto is die van ons (deze vakantie dan).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten