zondag 26 juli 2009

Zondag 26 juli Shoppen! (de mannen achteraf gezien:'(


Vandaag ben ik Jarig. Ik ben 28 geworden. Ik ben vanmorgen toegezongen door mijn mannenkoor en ze hadden cadeautjes voor me uit Nederland meegesmokkeld.
Tijdens het vaststellen van de rondreis had ik bedacht hoe ik nou een shopdag in kon lassen met 3 mannen. Want een nadeel (wat wij overigens de hele vakantie als voordeel hebben gezien) is dat je niet alleen op pad kan, want je camper is je vervoer en je huis. Dus had Peter vroeg in de ochtend naar vogels willen gaan kijken, dan hadden we allemaal mee gemoeten. En zo is dat dus ook met shoppen.
Maar ik dacht als ik het op mijn verjaardag doe dan vinden ze het vast wel goed. En ja, wat heb ik toch lieve mannen.. ze gaan met me mee!
Vandaag rijden we naar Silverthorne waar ik een grote outlet heb gevonden. De camping voor de avond moeten we nog gaan zoeken dus ik weet niet of we dan internet hebben om verder verslag te doen van deze dag.

Ja we hebben internet, maar geen douche’s en toiletten, dan maar douchen in de camper dat gaat ook.
Er waren mensen die in ons gastboek schreven medelijden met mijn mannen te hebben omdat ze met mij moesten gaan shoppen. Welnu…..Peter heeft een horloge van Tommy Hilfiger gekocht en een shirt van Ralpf Lauren. Olaf heeft een paar nieuwe schoenen gekocht van Timberlake en Wouter een paar schoenen van Nike. Voor onze zoon lennart (die niet mee is gegaan) zijn wat overhemden en shirts van Ralph lauren gekocht. En ik????? Alleen een paraplu omdat het regende, dus met wie moeten jullie nou medelijden hebben? Daarbij liep ik in mijn verjaardagstenue (lekker zomers want het was 40 graden) veel kou te lijden want het was hier 30 graden kouder dan gisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten