dinsdag 28 juli 2009

Dinsdag 28 juli Denver – Elitch Gardens


Onze laatste dag hier..Als afsluiting hebben we gekozen om naar een pretpark te gaan. Elitch Gardens is net zo iets als Six Flags in Nederland. Dat betekent veel achtbanen en meer van dat soort enge dingen. Ik ben meestal de fotograaf en sjouwer die dag want aan mij zijn dit soort dingen niet besteed (veel te eng voor mij!).
Tijdens de lunch heb ik me over laten halen om toch, eens in mijn leven, een achtbaan te beleven…. en ben ik overstag gegaan.
Na mijn check bij Peter of hij nog weet hoe hij moet reanimeren ben ik in (de minst enge volgens mijn mannen) een achtbaan gegaan.

En je raadt het al, dat was eens en nooit meer. Volgens mij heb ik zelfs iedereen overstemd met mijn gegil in de achtbaan.
Maar voor de rest heerlijke dag gehad.
Olaf heeft nog wel even achteruit gegeten maar was vrij snel weer opgeknapt daarna. Morgen vliegen we via Washington weer naar huis. Donderdag zijn we weer in Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten